בחירות • נתניהו בשיחה סגורה: "צריך להילחם בצורה אדירה"

איתי גדסי No Comments on בחירות • נתניהו בשיחה סגורה: "צריך להילחם בצורה אדירה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחה סגורה לחברי הכנסת בליכוד: "שום דבר לא מובטח וצריך להילחם בצורה אדירה. אנחנו נתמודד עם כוחות גדולים" • וגם: "הקואליציה הנוכחית זה בעיניי הגרעין, הבסיס, לקואליציה הבאה"

נתניהו צילום: אורי לנז, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד להקדמת הבחירות ואמר: "שום דבר לא מובטח וצריך להילחם בצורה אדירה. אנחנו נתמודד עם כוחות גדולים ונצטרך לגייס ציבורים גדולים. המבחן שלנו יהיה בגיוס התומכים שלנו – לשכנע את הציבור שלנו להצביע לליכוד, לא לאף אחד אחר, ולבוא ולהצביע. אם נעשה זאת ננצח".

מוקדם יותר, בחלק הפתוח של הישיבה, בו משתתפים גם עיתונאים, אמר נתניהו: "אני בא לכאן מישיבת ראשי מפלגות הקואליציה. אנחנו הסכמנו פה אחד להגיש חוק לפיזור הכנסת וללכת לבחירות בתחילת אפריל. הממשלה תשלים ארבע שנים מלאות של כהונה עם הישגים כבירים".

לדבריו: "הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה, אין פה שום הפרזה. הפריחה המדינית שלנו היא בשיא של כל הזמנים וכמובן הברית עם ארה"ב מעולם לא הייתה חזקה יותר, אני מזכיר לכם את ההחלטה ההיסטורית שעברה בקדנציה הזאת של הנשיא טראמפ להכיר בירושלים כבירת ישראל ולהעביר את השגרירות האמריקנית אליה. בתחום הצבאי – ישראל מדורגת ככוח השמיני בעולם. זה בלתי יאומן. זה קורה כי אנחנו מטפחים בשיטתיות את עוצמתו של צה"ל ואת עוצמתם של הגופים הביטחוניים – המוסד והשב"כ – שמפליאים לעשות למען ביטחון ישראל במבצעים נועזים. אנחנו ממשיכים ביד רמה למנוע את ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה. אנחנו עומדים לסיים את פירוק נשק המנהרות שחיזבאללה השקיע בו כל כך הרבה, כמו שאנחנו עומדים לסיים את נטרול נשק המנהרות שהחמאס השקיע בו כל כך הרבה".

נתניהו אמר עוד בנושא הבטחוני: "צה"ל ערוך ומוכן לכל תרחיש ואני מנצל את ההזדמנות להצדיע שוב למפקדי וחיילי צה"ל ששומרים עלינו 24 שעות ביממה ו-365 ימים בשנה".

בהמשך, התייחס נתניהו למצב הכלכלי ואמר: "בתחום הכלכלי והחברתי יש לנו גם הישגים כבירים. בארבע שנים האחרונות הצמיחה הכלכלית של ישראל הייתה בקצה העליון של מדינות המערב, באותה מידה הורדנו את האבטלה לשפל של כל הזמנים והורדנו את הפערים בין עשירים לעניים לרמה הנמוכה ביותר מזה 20 שנה. זאת תוצאה של מדיניות. שכר המינימום הגיע לשיא של כל הזמנים והוא גבוה יותר מהרבה מדינות במערב. השכר הממוצע במשק עלה. כל זאת בזכות המדיניות הכלכלית-חברתית שאנחנו מובילים".

"בכל תחום יש לנו הישגים כבירים. יש לנו עוד הרבה דברים לעשות, עוד לא סיימנו אותם, אבל בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו נסיים אותם. בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו ננצח. הקואליציה הנוכחית זה בעיניי הגרעין, הבסיס, לקואליציה הבאה".

לסיום אמר: "אנחנו באים לבקש מנדט ברור מהבוחר להמשיך להוביל את מדינת ישראל בדרך שלנו. הדרך הזאת עשתה רבות לאזרחי ישראל והדרך הזאת תעשה רבות לטובת מדינת ישראל. בעזרת השם ובעזרתכם – נצליח".



0 תגובות